joi, 28 martie 2013

Cum ma relaxez dupa o zi de stres

Buna, nu stiu dar primavara intirzie cam mult si starea mea dipresiva la fel azi vom vorbi cum trec eu peste clipele urite din viata mea si cu siguranta vreau sa va spun ca sunt de mii de ori mai multe de cit cele frumoase dar nu e pe asta. De la o vreme incoace am observat un obicei care mi-a aparut in urma vizionari unui serial .
Serialul dupa cum vedeti in poza se numeste "Scandal" stiti deobicei mai mult privesc serialele rusesti dar intr-o zi cind nu gaseam nimic deosebit am inceput sa caut printre cele straine si-am gasit serialul dat sincer de la inceput eram tare sceptica dar ma intregat asa de tare ca nici nu am observat ca-m privit serialul dat intr-o rasuflare nici nu mincam, la toaleta plecam cu notebook  ca sa nu pierd nici un moment dar vad ca m-am cam sustras de la tema dar e legat de serialul dat. Protagonista Olivia Pope dupa o zi grea de munca seara se aseza pe canapea si statea cu un pahar de vin si pop-corn asta a devenit si un obicei si pentru mine nu ca sunt o adepta a bauturilor alcoolice dar dupa o zi grea sau cind pursisimplu prihologic nu te simti in apele tale este o ideie buna de relaxare.

Azi fiind c-am trista am hotarit un pic sa ma rasfat, mi-am preparat o salata un fel de salata greceasca doar ca un pic am schimbat ingredientele sa primit super si un pahar de vin si clar fara net nu putem.
Stiti a fost o perioada pe cit de stresanta pe atit de interesanta cind activam in una din bancile din Republica Moldova era destul de dificil si odata discutind cu un client care mi-a recomandat ca seara dupa o zi stresanta chiar si medici recomanda un paharel  de vin rosu sau 25 de grame de coneac . Si acum deseori imi aduc aminte de clientul dat si cind simt ca gata explodezi seara ma rasfat cu un paharel de vin  sa stiti ca dorm destul de bine. Fetelor eu nu promovezi alcoolul doar va scriu cum trec eu peste momentele dificile din viata mea.
Va pup

Un comentariu:

  1. buna,Aliona,stau si eu acum acasa,cu netul,.... si a intrat aici sa mai citesc ceva,interesant mie,si cred ca si altor fete! Stii,m-ai facut sa zimbesc si sa-mi amintesc si eu vremurile cind lucram la banca,cind eram colege...au fost timpuri dificile,dar si frumoase! E buna metoda ta de a trece peste situatii stresante,si mai e si gustoasa,din cite vad,esti bravo!!!! ))))

    RăspundețiȘtergere