vineri, 7 martie 2014

Beauty 2014


Buna, fetelor.
Postarea de azi este destinata unui eveniment ce se organizeaza in fiecare an si care de fapt este foarte asteptat de mine deoarece in mare parte blogul dat este destinat produselor testate de mine.
Sincera sa fiu am asteptat cu nerabdare acest eveniment dar am fost dezamagita tare practic nimic nou aceleasi marci de produse si sincera sa fiu chiar si amplasarea standurilor a fost acceasi.
Asa ca tare multe nici nu vreau sa scriu doar ca sunt tare dezamagita. Va las sa vedeti ceva poze.




























































Indola - produse pentru ingrijirea parului, am testa-o personal si vreau sa spun ca imi plac multe dintre produsele lor. Vopseaua de par o folosesc de vreo 4 ani  si un alt produs care imi place mult este samponul ce reduce galbeneata din par(blondele stiu despre ce vorbesc).



Cind am vazut aceste libelule am ramas fara cuvinte.




 Un brand autohton cu produse noi 



Vivienne Sabo - O noua marca pe piata despre care am citit foarte mult pe blogurile rusesti.



In urmatoarea postare va fi destinata produselor achizitionate la Beauty 2014.
                                                                    Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu