marți, 12 februarie 2013

Ce am facut eu duminica?


    Buna, azi am hotarit sa va povestesc ce-am facut duminica dar mai degraba ce ma inspirat pentru urmatoarea zi. Deci, duminica am fost iarasi la Yard Sale destinat zilei indragostitilor de ce iarasi deoarece mai fusesem  cu vre-un an si jumatate in urma la un astfel de tirg si nu prea ma impresionat dar as spune ca de aceasta data sincer mi-a placut indeosebi atmosfera de acolo. Ce este Yard Sale in Chisinau? este un tirg a lucrurile facute manual si in deosebi bijuterile o pasiune de-a mea si asa mi-a venit o insperatia si mi-am facut citeva bratari si  o pereche de cercei. Cum am facut cunostinta cu handmade? vreo doi ani in urma trecind printr-o perioada mai dificila din viata m-am gindit ce alti pot da eu nu ? si iata asa am inceput sa-mi creezi singurica bijuteri mii si prietenilor mele sincer pasiunea pentru handmade ma ajutat enorm sa trec peste perioada aceea. In general admir pe cei ce creeaza astfel de frumuseti desi acum sunt  pasionata de icoanele cusute cu biser cu o alta ocazie voi posta niste imagini cu careva din lucrarile mele.
Pupici.

3 comentarii:

  1. Bijurile tare sunt foarte frumoase...si iti multumesc!
    Am si eu emensa onoare sa am si eu ceva din aceste minuni.

    Vreau si eu la Yard Sale ...in cautare continua de cirese si rindunici.

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult. Stii de cind am aflat de preferintele tale ma uit si eu dupa toate ceresile si cind gasesc tot timpul imi aduc aminte de tine cu rindunele e mai dificil nu prea am intilnit

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase bijuterii,as vrea si eu sa le pot face,mai ales cercei.Aliona,sper ca intr-o zi sa procur ceva bijuterii facute de tine!

    RăspundețiȘtergere