luni, 11 februarie 2013

Introducere

     Buna, in sfirsit m-am hotarit si eu sa-mi creez un blog pe care sa postez mai multe lucruri ce ma intereseaza si care cred sa va placa si voua viitoarelor mele cititoare.
 Pe acest blog voi incerca sa va descriu tot ce incerc in materie de cosmetice, produse alimentare, localuri si multe altele. Cred ca e cazul sa scriu ceva si despre mine ca sa ma cunoasteti.
 Ma numesc Aliona si sunt din Republica Moldova. Ce imi place mie? ador nespus de mult produsele cosmetice si cu singuratanta aici pot sa va spun ca nu sunt adepta lucrurilor scumpe. In ultima perioada am un hobby mai  nou si anume sa cos icoane cu biser va promit ca voi face o postare aparte.
 Ador accesoriile si anume gentile, portmoneile si nu in ultimul rind bijuteriile avind o colectie destul de mare jumate din ea fiind confectionata de mine. 
Astfel sper sa va placa postarile mele si sa ma urmariti.


Pupicii

4 comentarii:

  1. buna,Aliona! te felicit cu aceasta performanta a ta-blogul e super,chiar e o ideie foarte buna,parerea mea...)))) am citit cu mare interes,cu toate ca eu nu sunt la Chisinau si nu pot face parte atit de mult din viata de acolo,dar o sa fiu bucuroasa sa aflu cit mai multe,mai ales spuse de tine,apreciate de tine,caci te cunosc ...mult succes in continuare!! apropo,eu de mult vreau sa procur ceva din bijuteriile facute de tine,in special cercei(poate cu libelula,daca ai?!)))) pa! Tatiana Sochirca)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cel mult asteptat blog...in orce caz asteptat de mine...care a invatat si va invata de la tine foarte multe.
    Bisous

    http://universmagic.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult. Eu sunt foarte incintata cind pot ajuta si pot inparti cu voi esecurile si descoperirele pe care le fac si cel mai mult imi place cind incercati si voi desoperirele facute de mine si va plac si vou si devin pentru voi must have.

    RăspundețiȘtergere