sâmbătă, 13 aprilie 2013

Mersi de cadou

Buna dragele mele,
Azi sunt foarte emotinata am primit un colet de la Paris de la verioara Veronica si vreau sa ii spun multumesc foarte mult. Cind am deschis coletul stiind ce voi primim am fost surprinsa cind am gasit ceva ce nu stiam ca va fi, de asta si acum mai sunt in extaz am gasit o libelula. Eu fiind o fana inraita a libelulelor chiar le ador nespus de mult si le mai si colectionez chiar nu va pot reda ce bucuroasa am fost cind am vazut-o. Eu fiind o persoana care foarte rar primesc cadouri fiind mai mult persoana care ofera si deea sunt foarte incintata cind primesc ceva cadou.

Promit ca in viitorul apropia sa fac si o mica postare la produsele cosmetice primit.
Mersi mult pentru tot si iti sunt foarte recunoscuta ca nu uiti de mine si aceasta postare ti-o dedic tie in special.

2 comentarii:

  1. Cu mare drag
    Nu pot sa merg pe linga o libelula fara sa-mi amintesc de tine ;)
    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult chiar sunt bucuroasa ca te gindesti la mine

    RăspundețiȘtergere