duminică, 28 aprilie 2013

Sushi - love, love, love

Buna, dragele mele azi am ales o tema mai diferita ca deobicei si anume vreau sa va spun ca sunt o fana inraita a sushilor. Si-am hotarit sa va arat sushile preparat de mine. Cum am descoperit sau am facut cunostinta eu cu deliciul asta culinar ? Vreo 4-5 ani in urma, dupa un shoping intens ne plimbam prin mol cu prietena mea Aliona si mergind asa imi spune hai sa intram si noi sa vedem ce prezinta sau altfel cum zicem noi sa nu murim si noi proaste. Sincera sa fiu initial mi-au parut asa si asa, ceva nou ce nu mai incercasem pina acum si atit iar cu timpul mai mult si mai mult imi placeau. Din prietenii mei nu prea impart cu mine placerea data dar intro zi discutind cu una din prietenele mele Lilia (Cus Cus) am aflat ca si ei ii plac mult rolele astfel acuma cind am pofta de sushi am cu cine merge sa savuram. Desi in ultima perioada tot mai des si mai des prepar singurica si chiar nudemult vorbeam cu Cus Cus ca pentru noi nu este stiti un moft sau ceva trendi pusisimplu ne plac sushile.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu