marți, 30 iulie 2013

A mai trecut un an din viata

Buna asa si nu ma pot tine de cuvint de a scrie mai des.  Postarea de azi este dedicata zilei mele de nastere saptamina trecuta pe 24 iulie am facut 31 de ani, sincer este primul an in care nu aveam chef sa fac ceva. Astfel de dimineata spuneam ca nu fac nimic dar cum am prieteni  pentru care nu conteaza fac eu sau nu fac ceva de ziua mea ei oricum vin. De dimineata am mers si eu la coafor deja de aproape 2 luni ma pregatesc sa merg si sincera sa fiu deja chiar imi era rusine ca imi crescuse radacinele si am fost tare incintata cind am vazut rezultatul final de citi ani merg la coafor nu am fost atit de incintata de rezulta.
Si cel mai mult am fost incintata de cadouri si cu aceasta ocazie as vrea sa spun multumesc peste surpriza placuta.
asta a fost tortul meu.
cadoul care cel mai mult ma incintat. Prietena mea sa gindit daca tot nu reusesc sa mentin  vii orhideele a hotarit sa imi ea o orhida din biser mersi mult

si clar cum fara preferatele mele libelule.

Mersi mult tuturor de cadouri si de faptul ca nu uitati si de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu