joi, 19 septembrie 2013

O surpriză plăcută.

Buna,
 buna fetelor sa stiti ca chiar imi este rusine ca nu ma tin de cuvint dar prin prima postare vreau sa-i multumesc verisoarei mele Vica care locuieste la Paris si care mi-a facut o surpriza placuta saptamina trecuta.




Produsele de la Bioderma de mult timp se aflau in whishlist dar ezitam sa procur din cauza pretului si fricei de a nu ma dezamagi ca si de multe alte produse pe care am aruncat o groaza de bani si care m-au dezamagit foarte tare. Darrrrrrrrrrrr acum voi avea ocazia sa testez si eu  si promit sa-mi expun si eu parerea doar ca va dura un timp pina nu voi termina ce folosesc la moment. La fel un grand merci pentru libelula sunt extrem de emotionata ca nu uiti de pasiunea mea sincer am mai spus-o nu o data ca ador libelulele la fel sunt incintata si de dulciurile primite si de mostra de lotiune de corp de la Clarins. 
La fel vreau sa ii transmit un grand merci si matusei mele Lilia care mi-a oferit la fel un cadou care il doream de ceva ani si anume setul de speti care este foarte draguti si de care m-am indragostit cum l-am vazut.

Va pup si merci mult.





Un comentariu:

  1. Apa de la Bioderma imi pare cea mai buna. Am incercato pe cea de la Aven...dar nici nu se compara.Sper ca o sa ti placa si tie, Pupici !

    RăspundețiȘtergere