sâmbătă, 28 septembrie 2013

Un nou colet primit deja din Israel

Buna, buna tuturor.
Azi m-am trezit si eram c-am indispusa ca deja o saptamina ma lupt cu raceala si parca iata gata a trecut si ma trezesc dimineata si constat ca de fapt nu e chiar asa, dar azi ma bucurat un colet primit de la cineva drag din Israel (de fapt coletul este pentru scumpa mea mamica) dar cred ca nu se va supara daca il impartim.



Bomboanele "Raffaelo" sunt preferatele mele, la fel si parfumul "Femme" de la Hugo Boss tot face parte din lista preferatelor mele, uite chiar acum mi-a venit o noua idee pentru o viitoare postare cu colectia mea de parfumuri.
Mersi mult pentru cadouri si va suntem foarte recunoscatoare ca nu uitati de noi un pupic cu distinatia Israel.

2 comentarii:

  1. Ador si eu Raffaelele...dar parfumul femme nu-l cunosc ;) E placut sa primesti colete...eu ador.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raffaelo le ador si parfumul e tare dragut are un aroma fina de tot sincer

    RăspundețiȘtergere