luni, 30 septembrie 2013

YARD SALE DIN 29.09.2013 TEMA VENI VIDI VICI

Buna, buna tuturor.
Ce mai faceti? Azi vreau sa scriu putin despre un eveniment petrecut ieri in Chisinau. Initial trebuia sa mergem la Bostaniada un alt eveniment organizat in satul Lozova altfel spus sarbatoarea Bostanului darrrrrrrrrrr nu a fost sa fie asa ca am ramas in Chisinau si ca sa nu stau incasa am zis sa merg si eu la Yard Sale organizat duminica aceasta desi sincera sa fiu am mai fost de citeva ori si nu prea ream incintata dar de data aceasta chiar mia placut. Dis de dimineata am avut o intilnire si apoi am realizat ca nu imi achitasem serviciile comunal si-am mers pina la posta din centru orasului unde am fost iarasi surprinsa vazind ca in Piata Marei Adunari Nationale se organiza Marea finala



Am stat un pic am privit si apoi am mers mai departe ajungind la distinatie atmosfera era super va las niste poze si filmulete de la Yard Sale.

















Sper ca va placut postarea de azi .
Pupici


Un comentariu: