vineri, 9 mai 2014

Îngrijirea manichiurii si colecţia mea de oje.

Buna, dragelor.

Azi având o zi liberă și în care stau și lenevesc am hotărât să îmi revizuiesc toată colecţia mea de oje de unde mi-a venit ideea acestei postări.
De mai mulţi ani îmi fac singură manichiură şi pedichiura deși pedichiura măcar odată sau de două ori pe an merg la salon şi eu deoarece cum nu ai da fac eu singură dar oricum nu o fac atât de profesional ca meşteritele de la salon ceea ce nu pot spune despre manichiura ca chiar rămâneam dezamăgita după fiecare mers de al meu la manichiuristă veneam acasă și tot găseam careva imperfecţiuni şi luam foarfecele și mă apucam de treaba pentru a corecta acele bucățele de cuticula care nu erau tăiate. Deşi luna trecută când am mers la salon pentru a-mi vopsi părul în timp ce aştepta cu vopseaua în cap o întrebam pe meşterită care de fapt este şi proprietara salonului dacă fetiţă care este la manichiură face treaba la care ea mi-a spus că e bună şi aşa am hotărât să încerc și sinceră să fiu am rămas surprins plăcută că fata lucrează foarte bine.

Și acum să începem.



Cam acestea sunt ustensilele mele pentru manichiură cel mai preferat produs este o pilă pentru unghii de la "Premier" by Dead Şea Premier o companie din Israel (cred că o cunoaşteţi toţi chiar dacă negaţi aţi trecut cred eu cu toţii pe lângă standul cu aceste produse unde vânzătoarele va invitat să testaţi produsele acestei companii) Pila data da un efect a unghiilor de parcă ar fi acoperit cu gel şi nu exagerez.






De la stânga spre dreapta.
1. Este un scrab pentru mâini despre care nu pot multe să vă spun deoarece abia acum am început să-l folosesc la prima impresie pot să spun că îmi place să vedem ce va fi mai departe.
2. şi 3. Sunt 2 creme de mâini sinceră să fiu până nu de mult nu prea foloseam crema pentru mâini dar de la un timp în coace chiar mă stărui să folosesc deoarece eu nu sunt o fana a mănuşilor şi de accea cam des mă trezesc ca după ce fac curăţenie sau spăl vesela am mâinile foarte uscate.
4. Produs l-aţi văzut şi în alte postări este un antiseptic care este ideal pentru purtat în geantă şi care poate fi folosit în orice moment.
În rândul din față este un ulei pentru unghii care la fel nu prea l-am folosit de aia şi nu pot să spun nimic și un alt produs este pentru îndepărtarea cuticulei. Este un produs a unei mărci ruseşti "UMNAIA EMALI" și vreau să vă spun că chiar îmi place am dat pe cuticulă și stau 1-2 minute după care cu un beţişor îndepărtez resturile rămase. Eu având cuticula care creşte foarte repede şi chiar puteam şi de 2 ori pe săptămână să îmi fac manichiura iar acum folosesc odată pe săptămâna acest produs și tare sper că nu voi mai folosi foarfecele pentru a tăia cuticula.




La fel de la stânga spre dreapta.
1. Este un produs de la Essence pentru uscarea rapidă care îl folosesc cel mai des în ultima perioadă.
2. Este o ojă care dă efect de gel pe unghii doar că are un minus foarte mare pe unele oje crapă și nu se priveşte frumos.
3. Un produs de la Avon la fel pentru uscare rapidă și la fel nu e rău.
4. Cel din urmă este un produs de la Essence pe care îl recomand tuturor fetelor ce preferă ojele cu sclipici știu din propria experiență că ojele cu sclipici foarte greu se curăță. Acest produs este deosebit iniţial tare eram nedumerită că are o culoare albă dar când îl dai pe unghii vezi cum se transformă într-o ojă transparent după care dai cu ojă când deja vine timpul să iţi ştergi ojă nu te chinui deloc doar apuci de un colţişor și se scoate fără nici un pic de chin.


1. Este o acetonă pentru scoaterea ojei și sinceră să fiu iniţial am cumpărat-o pentru ambalaj dar cu timpul a devenit preferata mea are un miros foarte plăcut și un plus foarte mare pentru el este că conţine vitamina E și ulei de avocado.

2. Cutia galbenă de la Golden Roşe conţine 30 de discuri pentru ştergerea oje. Este un produs foarte bun pe care și în geantă poţi să-l păstrezi, îl puteţi folosi oriunde deoarece nu se simte mirosul de acetona şi nu veţi deranja pe nimeni și chiar pentru călătorii este supre tare. Cel mai mare minus că discurile sunt foarte, foarte uleioase.


Va urma mini colecţia mea de oje și vreau să vă spun că nu sunt adepta ojelor scumpe de aia și nu veţi găsi printre ojele mele, oje de la O.P.I., CHANEL, DIOR etc.

Flormar sunt destul de accesibile ca preţ deşi au careva oje care cam exagerate şi cu siguranţa îşi merită prețul.





acestea  sunt ojele mele preferate "Orlena" 





Ultima poză sunt nişte nail accessoris care de mult nu le-am folosit deşi în anii mei de tinereţe le foloseam extrem de mult aceste le-am cumpărat doar că aveau libelule şi ştiţi cred eu deja că sunt o fană înrăită a libelulelor.


Pe azi atât am avut să vă spun sper să că va plăcut.
Vă pup pa, pa.




Un comentariu: