duminică, 25 mai 2014

Mai Dulce



Buna fetelor!!!

Luna mai in acest an este plina de evenimente ce bucur locuitorii Chisinaului. Mai Dulce este un eveniment la a doua editie festivalul traditiilor dulci. Sincera sa fiu nu pot sa ma dau cu parerea despre prima editie fiindca nu am fost prezenta. Dar editia de acest an ma lasat extrem de impresionata atmosfera, decorul, terenurile de joaca pentru copii, tirgul copiilor, si foarte, foarte multe dulciuri. Dar nu voi vorbi prea mult si va las sa admirati citeva poze facute.
P.S. Eu personal as vrea sa ii spun un grand merci doamnei Nata Albot care organizeaza astfel de evenimente dragute.


                    Nebunia de la standul Lia Fia  unde toti erau in cautarea bentitelor cu cirese.





Iata si mici vinzatori













M-am indragostit in fluturasi astea 








Fetelor pozele ce urmeaza va vor lasa gura apa imi cer scuza anticipat






Iata si organizatoarea acestui evenimet  Nata Albot










Clatitele astea au fost asa de bune







 

Sper ca va placut.

Va pup dulce.

















Un comentariu:

  1. ca in povesti...ce decor frumos si ce atmosfera placuta! mi-as fi dorit sa fiu acolo!

    RăspundețiȘtergere